" Mon petit bloc neix com a part pràctica dels meus estudis d'Educació Infantil. Un cop finalitzats, segueixo endinsant-me en el mon dels infants i prenent apunts en el meu petit bloc de notes online" Marta.

"Mon petit bloc nace como parte práctica de mis estudios de Educación Infantil. Una vez finalizados sigo adentrándome en el mundo de la infancia y tomando notas en mi pequeño bloc de notas online" Marta.

ENTRADES DISPONIBLES EN CATALÀ I CASTELLÀ - ENTRADAS DISPONIBLES EN CATALÁN Y CASTELLANO




dimecres, 18 de setembre del 2013

Massatge Infantil / Masaje infantil

   Per aprofundir en el mon dels infants, i veient que cada cop més mares i pares donen importància a passar temps de qualitat amb els seus fills, estic en procés d'obtenció del títol d'Educadora de Massatge Infantil, a través de la Asociación Española de Masaje Infantil (AEMI). Espero poder difondre ben aviat , títol en mà, la importància del tacte des de la infantesa i promoure el massatge infantil com a eïna per enfortir vincles. L'associació té la missió de:



Misión de la Asociación

"El propósito de la
Asociación Internacional
de Masaje Infantil,
es promover el tacto nutritivo
y la comunicación a través
de la formación, la educación y la investigación,
para que los padres, cuidadores
y los niños sean amados,
valorados y respetados

   Ha estat un curs molt motivador i amb il·lusió puc mostrar imatges de la primera sessió amb tres mares i els seus nadons.  Les imatges estan penjades al blog de MIMAM, que ens va cedir el seu espai i va promocionar el curs entre els seus clients.

Gràcies a la Claudia i l'Albert per les gestions i per la seva amabilitat i simpatia.

MIMAM - Curs de massatge infantil

    Para profundizar en el mundo de la infancia, y viendo que cada vez mas madres y padres dan importancia a pasar tiempo de calidad con sus hijos, estoy en proceso de obtención del título de Educadora de Masaje Infantil, a través de la Asociación Española de Masaje Intantil (AEMI). Espero poder difundir pronto, título en mano, la imprtáncia del tacto des de la infancia y promover el masaje infantil como herramienta para fortalecer vínculos. La asociación tiene la misión de:
 
Misión de la Asociación


"El propósito de la
Asociación Internacional
de Masaje Infantil,
es promover el tacto nutritivo
y la comunicación a través
de la formación, la educación y la investigación,
para que los padres, cuidadores
y los niños sean amados,
valorados y respetados
en todo el mundo."

    Ha sido un curso muy motivador y con ilusión puedo mostrar imágenes de la primera sesión con tres madres i sus bebes. Las imágenes están colgadas en el blog de MIMAM, que nos cedió su espació y promoció el curso entre sus clientes.

    Grácias a Clàudia y Albert por las gestines y por su amabilidad y simpatía.