" Mon petit bloc neix com a part pràctica dels meus estudis d'Educació Infantil. Un cop finalitzats, segueixo endinsant-me en el mon dels infants i prenent apunts en el meu petit bloc de notes online" Marta.

"Mon petit bloc nace como parte práctica de mis estudios de Educación Infantil. Una vez finalizados sigo adentrándome en el mundo de la infancia y tomando notas en mi pequeño bloc de notas online" Marta.

ENTRADES DISPONIBLES EN CATALÀ I CASTELLÀ - ENTRADAS DISPONIBLES EN CATALÁN Y CASTELLANO




dilluns, 13 d’abril del 2020

Dinosaure / Dinosaurio



    Una passejada per la muntanya es pot convertir en una gran aventura. 

    Al petit amb qui vaig anar a caminar ara ja fa un parell d'anys, el tornàven boig els dinosoures i en trobar una branca al camí, va tenir clar que de què es tractava. Estava molt emocionat en veure que allò que duia a les mans esdevindría el llom i la cua d'un enorme animal; després vam anar buscant i classificant altres branques de diverses mides per acabar de configurar el cos.
Un cop muntat, vam continuar amb el crani, i se'ns va acudir de fer-ho amb pedres, com si es tractés d'un trencaclosques.

    Si sou a casa i no teniu branques, també es pot fer amb llapis o altres elements que tingueu a mà.


     Un paseo por la montaña se puede convertir una gran aventura.

    Al pequeño con el que fuí a caminar hace ya un par de años, le volvían loco los dinosaurios y al encontrar una rama en el camino, tuvo claro de qué se trataba. Estaba muy emocionado, pues tenía en sus manos lo que iba a ser el lomo y la cola de un enorme animal; despúes seguimos buscando y clasificando otras ramas de diferentes tamaños para terminar de configurar el cuerpo. Una vez montado, continuamos con el cráneo, y se nos ocurrió que podríamos hacerlo con piedras, como si se tratara de un rompecabezas. 

    Si estais en casa y no teneis ramas, también se puede hacer con lápices u otros elementos que tengais a mano.