" Mon petit bloc neix com a part pràctica dels meus estudis d'Educació Infantil. Un cop finalitzats, segueixo endinsant-me en el mon dels infants i prenent apunts en el meu petit bloc de notes online" Marta.

"Mon petit bloc nace como parte práctica de mis estudios de Educación Infantil. Una vez finalizados sigo adentrándome en el mundo de la infancia y tomando notas en mi pequeño bloc de notas online" Marta.

ENTRADES DISPONIBLES EN CATALÀ I CASTELLÀ - ENTRADAS DISPONIBLES EN CATALÁN Y CASTELLANO




diumenge, 23 de novembre del 2014

Activitats de tardor / Actividades otoñales

    Aprofitar el que la Natura ens apropa segons l'estació de l'any es una bona manera que els nens coneguin les estacions i sàpiguen aprofitar aquests elements per descobrir, experimentar i jugar. 

1- Suspesar una magrana, tocar la pell, fer-la rodar per acabar obrint-la i descobrir els granets del seu interior: treure els granets un a un o a grapats, xafarlos, extreure'n el suc, posar els granets en un recipient, agafar-los amb una cullera, tastar-los...un munt de possibilitats per la descoberta.




2 - Collir les fulles caigudes dels arbres de diferents mides i colors: fer un ram, trencarles amb els dits, trepitjar-les amb els peus, llençar-les ben amunt i veure com cauen, pintar-les...


ACTIVIDADES OTOÑALES

    Aprovechar lo que la Naturaleza nos dá según la estación del año es una buena manera para que los niños conozcan las estaciones y sepan aprovechar estos elementos para descubrir, experimentar y jugar. 


1- Sostener una granada, tocar la piel, hacerla rodar para terminar abriéndola y descubrir los granitos de su interior: extraer los granitos uno a uno o a puñados, presionarlos, extraer su jugo, poner los granitos en un recipiente, recogerlos con una cuchara, probarlos...un sinfín de posibilidades por descubrir.


2 - Coger las hojas caídas de los árboles de diferentes medidas y colores: hacer un ramo, romperlas con los dedos, pisarlas con los pies, tirarlas hacia arriba y ver como caen, pintarlas...